poniedziałek, 29 grudnia 2014

+Rzodział 8-Nie płacz proszę

                PRZECZYTAJ NOTATKĘ POD ROZDZIAŁEM
Jechałem prosto na wrogą dzielnicę gdzie był pewien klub po czym wszedłem do pomieszczenia gdzie zamówiłem parę drinków a także zapaliłem jointa i pamiętam jak do klubu weszła Emma moja Emma i następnie pamiętam noc z nią
                                     *** POV SKAJ ***
Mamo !-usłyszałam tylko jak ktoś kogoś woła był to mój brat , jedynie co pamiętam to jak Niall coś mi wstrzykiwał i okropny ból w całym ciele
Jak sie czujesz ?- zapytał sie jakiś lekarz  , spojrzałam tylko na matkę i Luka stojących obok matka miałam załzawione oczy widać zę płakała
Chyba dobrze a co sie stało ?- zapytałam sie lekarza znałam go znałam wszystkich lekarzy i pielęgniarki w szpitalu w końcu matka należała do jednej z grup w tym budynku
Przeżyłaś śmierć kliniczną a następnie zapadłaś w śpiączkę pamiętasz cos ?- zapytał sie lekarz
Tak ale prosiłam bym każdemu mówić że nie pamiętam ostatnich paru miesięcy - powiedziałam do lekarza na co moja mama nawet lekko sie uśmiechnęła a lekarz odnotował coś w swoich papierach po czym wyszedł i prosił moją mamę żeby jemu pomogła
Jak sie czujesz ?- zapytał sie mój brat stając bliżej łóżka na co tylko pokiwałam głową a po chwili do sali wszedł Aston co on tu robił  oby Horana nie było
Hej lekarz powiedział że straciłaś pamięć pamiętasz mnie ?- zapytał sie na co tylko pokręciłam głową
Um pamiętasz Nialla Horana ?- zapytał sie na co od razu sie spięłam na chwilkę ale także pokręciłam głową a chłopak podszedł do mnie i pocałował mnie w czoło po czym szepnął do mojego ucha
Zacznij żyć od nowa i nie wracaj do poprzednich rozdziałów - po czym wyszedł z sali zostawiając mnie samą z bratem , rozmawiałam potem z mamą i Lukiem ojca nie było i to może dobrze , mama bardzo chciała żebym wróciła do domu i poszła na drugi rok szkoły ale ja postanowiłam że zamieszkam sama lub z Bella która dołączyła do naszego grona i także zgodziła sie na pomysł wspólnego mieszkania ,  miałam oszczędności 2000 funtów  i mam nadzieje że to na parę miesięcy mi wystarczy a porucz tego poszukam sobie pracę . Późnym wieczorem wszyscy wyszli .
                                      *** 2 MIESIĄCE PÓŹNIEJ ***
Minęły dwa miesiące odkąd wyszłam ze szpitala i zaczęłam żyć od nowa Bella nie mogła mieszkać ze mna więc poszukałam osoby która potrzebowała współlokator i znalazłam Alex tak samo ma 18 lat i nawet pomogła znaleźć mi pracę a także chodzi do tej samej szkoły  co ja ja jestem na drugim roku z czego jestem bardzo zadowolona , dajemy sobie radę dzielimy sie rachunkami i ogólnie wszystkim, Nialla i chłopaków nie widziałam do tej pory i jestem z tego bardzo zadowolona lecz czułam czasami jak by ktoś mnie obserwował często gdy wracałam po pracy a było już ciemno słyszałam kroki za mną nie tylko moje a także drugiej osoby lecz gdy sie odwracałam nikogo nie było . Także spotkałam na prawdę fajnego chłopaka nazywa sie Maks spotykamy sie od miesiąca jest ode mnie starszy o rok
Skaj zamkniesz dzisiaj ja muszę wyjść wcześniej - powiedziała Alex na co pokiwałam głową i zajęłam sie robieniem zamówienia byłam kelnerką w kawiarni i pracowałyśmy tylko my dwie a także miałyśmy wspaniałego szefa , gdy skończyłam robić zamówienie zaczęłam wycierać stoliki i sprzątać lokal aż usłyszałam dzwonek sygnalizujący że przyszedł klient na co szybko tam spojrzałam ale od razu pożałowałam był to Niall i Harry spojrzeli na mnie a następnie zajęli stolik ciężko było mi nie uronić łez po tym co mi zrobił ale starałam odepchnąć wspomnienia i z lekkim uśmiechem podeszłam do ich stolika wyciągając z kieszeni notesik i długopis
Dobry wieczór w czym mogę służyć - powiedziałam z uśmiechem na twarzy
Um poproszę szejka truskawkowego - powiedział Harry na co zanotowałam i przeniosłam spojrzenie na blondyna który wpatrywał sie we mnie jak w obrazek
Ja czekoladowego - powiedział po czym zanotowałam i poszłam przygotować ich zamówienie
                                    *** POV NIALL ***
Sam nie wiem co mam o tym myśleć na początku zżerało mnie poczucie winy a teraz zapomniałem o tym jestem szczęśliwy z powrotem z Emmą chodź prosiłem Astona żeby miał ją cały czas obserwować ale ona i tak go nie pamięta ani mnie chodź gdy spojrzałem w jej niebieskie oczy które także patrzyły w moje było widać ból dostaję już bzika
Coś jeszcze ?- zapytała sie podając nasze zamówienia
Po tym jak powiedzieliśmy że już nic nie chcemy podała nam rachunek a my zapłaciliśmy po czym siedzieliśmy w ciszy razem z loczkiem
Co sie na nią tak gapisz ?- zapytał sie Harold
Nie wiem jakoś dziwnie sie zachowuje - powiedziałem do niego na co wzruszył ramionami i dalej spożywał swój napój ale ja nadal przyglądałem sie dziewczynie która sprzątała lokal a gdy upuściła szklankę zaczęła ją zbierać lecz po chwili wybiegła na zaplecze a ja razem za nią
                                      *** POV SKAJ ***
Skaleczyłam sie w rękę szklanką i od razu wybiegłam z pomieszczeni gdzie byli chłopaki i weszłam do łazienki a gdy poczułam ze koś za mną stoi od razu podskoczyłam ze strachu
Ej wszystko gra ?- zapytał sie mnie delikatnie na co tylko pokiwałam głowa dalej trzymając rękę w zimnej wodzie
Daj zobaczę - powiedział do mnie na co pozwoliłam zabrać swoją rękę z wody i opatrzyć robił to wszystko bardzo delikatnie nawet na mnie nie patrząc a gdy rana na ręce była juz odpowiednio opatrzona spojrzał na mnie prosto w oczy
Jesteś piękna Skaj - powiedział do mnie dalej sie na mnie patrząc szczerze to sie go bałam i błagałam tylko żeby ktoś go z tond zabrał
Przepraszam cię za wszystko - powiedział splatając swoją rękę z moją i podnosząc do swoich ust a następnie ją całując
Ale ja nie wiem o co panu chodzi ?- powiedziałam udając zdziwioną
Ale i tak cię przepraszam skarbie ja nie chciałem a ty mówiłaś prawdę zrobiłem to bo bałem sie że ciebie stracę i to sie stało ale prawie prze ze mnie umarłaś - powiedział do mnie dalej trzymając moją rękę a pierwsze łzy poleciały po moich policzkach na jego słowa
Nie płacz proszę - powiedział do mnie ścierając kciukiem łzy z moich policzków
Lepiej ci be ze mnie - powiedział po czym wyszedł z łazienki i byłam sama stała i sie zastanawiałam czy on wiedział że ja udawałam nie miałam zielonego pojęcia a gdy sie ocknęłam wyszłam z łazienki a ich nie było . Posprzątałam i zamknęłam kawiarnie gdy była odpowiednia pora po czym udałam sie do domu a następnie do pokoju biorąc świeże ubrania i idąc pod prysznic a gdy wyszłam z łazienki poszłam coś zjeść a Alex siedziała przed telewizorem na kanapie i oglądała wiadomości, siedziałyśmy i śmiałyśmy się w niebo głosy aż przerwało nam pukanie do drzwi
Otworzę - powiedziała Alex po czym pobiegła do drzwi a po chwili mnie zawołała
Co o rajciu Niall - powiedziałam i wyszłam z mieszkania na klatkę gdzie siedział blondyn cały zakrwawiony
Znasz go ? - zapytała sie brunetka na co tylko pokiwałam głową
Pomóż mi go zaprowadzić do łazienki - powiedziałam po czym weszłyśmy do mieszkania i zaprowadziłyśmy do łazienki i kazałam mu usiąść na brzegu wanny
Alex zostawisz nas samych ?- zapytałam sie na co dziewczyna wyszła i zostawiła mnie z nim sam na nas a ja wyciągnęłam potrzebne żeby do oczyszczenia ran
Stan tutaj - wychrypiał do mnie na co pokiwałam głową i stanęłam pomiędzy jego nogami a on swoje ręce położył na moje biodra
Ściągnij koszulkę - powiedziałam na co chłopak spojrzał na mnie ale wykonał moje polecenie
Co ci sie stało ?- zapytałam sie przestraszona
Nic mała kłótnia - powiedział do mnie na co przewróciłam oczami
Jasne mała - powiedziałam do niego oczyszczając rany , chłopak przyglądał mi sie uważnie gdy ja go czyściłam bałam sie najbardziej tego że dowie sie że udaję ale jednego nie wiem czemu akurat do mnie przyszedł mógł do Emmy w końcu są znowu razem  .
Czemu akurat ja ?- zapytałam sie na co chłopak tylko wzruszył ramionami
Ja nawet pana nie znam oprócz tego że masz na imie Niall - powiedziałam a chłopak spuścił głowę patrząc sie na nasze stopy
Na prawdę nic nie pamiętasz ?- zapytał sie po cichu
Nie a powinnam ?- zapytałam ciężko było mi go okłamywać  ale dalej musiałam to robić
Nie i nawet dobrze - powiedział do mnie a ja akurat w tym czasie skończyłam obmywanie jego ciała a następnie wyrzuciłam wszystkie zużyte przedmioty do kosza w łazience a do łazienki przyszła Alex przynosząc chłopakowi herbatę chodź dobrze wiedziałam że chłopak nie pije herbaty
Nie dzięki - odpowiedział gdy zobaczył co to
Pomoże ci malinowa kto nie lubi malinowej herbaty to flet - powiedziała obrażona na co tylko zmroziłam ja wzrokiem
Okej ty nie lubisz wcale ty też nie ?- zapytała sie na co chłopak ubrał koszulkę i pokręcił głową a następnie wszyscy wyszliśmy z łazienki a następnie poszliśmy do salonu a dziewczyna podała chłopakowi sok
Jak sie czujesz ?- zapytała sie widać że jej sie podobał suka , czy ja jestem właśnie o niego zazdrosna nie , nie jestem po tym co mi zrobił powinnam unikać go jak ognia. Do drzwi ponownie ktoś zapukał i jak zwykle Alex poszła otworzyć a po chwili do salonu weszła Alex i Maks po czym zmierzył tylko chłopaka a następnie usiadł na kanapie koło mnie całując mnie w policzek na przywitanie
Cześć skarbie - powiedział do mnie na co posłałam uśmiech i mogłam zobaczyć że Horan jest wściekły
                                         *** POV NIALL ***
Nie wieże ona kogoś ma co za palant ma zakaz jej dotykania ale co ja wygaduje ja mam Emmę byłem z nią dwa lata potem mnie zdradziła i zostawiła mnie a teraz jak ją odzyskałem pojawia sie Skaj ale ciężko mi zadecydować którą mam wybrać Emmę kocham a Skaj nie wiem nic do niej nie czuje w ogóle co ja tutaj robię sam nie wiem .
Um ja chyba bedę sie zbierał - powiedziałem po czym wstałem z kanapy i zacząłem iść w kierunku drzwi a za mną poszła jak jej tam Alex nawet ładna może jedno razowy numerek
Odprowadzę cię - powiedziała po czym wyszła razem ze mną z domu a gdy byłem już koło mojego samochodu odwróciłem sie do dziewczyny całując ja w usta namiętnie a gdy sie oderwałem widziałem że jej sie podoba
Pojedziemy do mnie co ty na to ?- zapytałem sie na co dziewczyna szybko usiadła na miejscu pasażera a ja ruszyłem jadąc prosto do domu jak dobrze ze Emmy nie ma przez trzy dni. Gdy byliśmy na miejscu od razu zaprowadziłem ją na górę do mojego pokoju po czym zdarłem z siebie i jej koszulkę a następnie pocałowałem ją ściągając jej spodnie a gdy sie oderwałem od ust zacząłem całować jej piersi gdy ściągnąłem z niej stanik , a następnie swoje spodnie a dziewczyny majtki dziewczyna leżała naga a ja schyliłem sie po zabezpieczenie do szafki i ściągając bieliznę założyłem prezerwatywę i spojrzałem na dziewczynę bała sie czyli dziewica
Robiłaś to kiedyś ?- zapytałem sie na co dziewczyna rozszerzyła oczy
Nie - wychrypiała delikatnym głosem a ja sie  zaśmiałem idiotka sam nie wie czego chce , rozszerzyłem jej nogi po czym jednym ruchem w nią wszedłem a dziewczyna głośno krzyknęła z bólu nie minęło 5 sekund a poruszałem sie w niej na początku delikatnie a potem jak sie dało dziewczyna cały czas krzyczała i mówiła że boli więc zatykałem jej usta swoimi była ciasna i to bardzo po czasie zauważyłem że dziewczyna krwawi ale to nie zaprzestało moich ruchów chodź mnie o to błagała . Gdy doszedłem od razu ściągnąłem z siebie zużyta prezerwatywę a dziewczyna wiła sie z bólu dalej krwawiąc więc do niej podszedłem całując w usta i podnosząc a gdy dziewczyn stanęła na własne nogi zawyła z bólu po czym spojrzała zapłakanymi oczami na mnie a gdy podszedłem do szafki wyciągając drugie zabezpieczenie wziąłem dziewczynę za rękę lecz nie szła za bardzo ją bolało ale zmusiłem ją do tego żeby ze mną szła , szła ale pomału a gdy wszedłem do łazienki od razu zamknąłem na zamek drzwi na co dziewczyna popatrzyła na mnie przestraszona
Ja już nie chce - powiedziała do mnie bała sie i dobrze
Kochanie sama byłaś taka chętna - powiedziałem do niej całując jej szyję i przytulając ją do siebie a następnie założyłem zabezpieczenie i weszliśmy pod prysznic zacząłem ją myć dziewczyna chodź troszkę sie rozluźniła a gdy była cała umyta z krwi która dalej leciała ale nie aż tak postawiłem ją przodem do ściany a plecami do mnie a następnie kazałem dziewczynie rozszerzyć nogi ale tego nie zrobiła więc sie sam tym zająłem a gdy ponownie w nią wszedłem dziewczyna krzyczała i to mi sie podobało lecz po czasie stało sie to wkurzające
Zamknij sie !- warknąłem do niej po czym zacząłem mocniej w nią wchodzić a krew zaczęła bardziej lecieć , pomieszczenie było całe zaparowane gdy sie przeżyłem swój orgazm ściągnąłem gumkę i rzuciłem ją ja półkę z płynami potem ja wyrzucę dziewczyna chciała uciec z kabiny lecz nie udało jej sie bo wylądowała znowu w takiej samej pozycji jak przedtem czyli plecami do mojej klatki piersiowej
Chciałaś mi uciec ?- zapytałem sie jej na co dziewczyna szybko pokręciła głową lecz nie wierzyłem jej
Nie wierze - powiedziałem po czym wszedłem w nią analnie . Po naszej  ostatniej zabawie czyli analnej pozwoliłem dziewczynie wyjść z prysznicu , robiąc tak samo a następnie wyszedłem z łazienki idąc do pokoju ubierając sie i biorąc rzeczy dziewczyny i wchodząc do łazienki i ubierając ją przy okazji pieszcząc. Gdy była ubrana kazałem jej sie ruszyć szła za mną jak na skazanie to z bólu wiedziałem ale sama tego chciała po czym wsiadłem do samochodu razem z nią i pojechałem pod jej dom
Gdy byś chciała to powtórzyć jakoś mnie znajdziesz - powiedziałem do dziewczyny po czym kazałem jej wysiąść a dziewczyna to zrobiła a ja wróciłem do domu
                                          *** POV ALEX ***
To działo sie tak szybko tak nagle a ból był nie do wytrzymania a zwłaszcza jak robił to analnie na początku był taki delikatny a potem wyrzucił mnie jak psa . Weszłam do domu idąc prosto pod prysznic krwawiłam i to bardzo ledwo co sie rozebrałam po czym weszłam pod prysznic a gdy wyszła wzięłam tabletki przeciw bólowe i założyłam podpaskę a następnie tip topami szłam do pokoju z powodu bólu a gdy byłam w pokoju delikatnie usiadłam na łóżku a  następnie sie położyłam i zasnęłam .
                                                     *** POV SKAJ ***
Obudziłam sie następnego dnia Alex zostawiła telefon w domu więc nie miałam jak sie skontaktować trochę sie pokłóciłam z Maksem bo myślał ze to jakiś mój chłopak czy coś wydaje sie że jest zazdrosny o niego. Poszłam do kuchni po drodze sprawdzając czy dziewczyna jest spała . Po zrobionym śniadaniu i zjedzonym poszłam sie ubrać i umalować niedziela jedyny dzień w tygodniu gdzie mogę odpocząć a do pokoju weszła dziewczyna ledwo co szła
Co ci jest ?- zapytałam sie dziewczyna płakała z bólu
Nic okres - powiedział do mnie na co pomogłam jej usiąść i podałam tabletki które tylko troszkę pomogły
Lepiej ?- zapytałam sie jej na co tylko pokiwała głową i poszła do pokoju a ja także do swojego gdzie zaczęłam odrabiać lekcje na cały tydzień a także sprawdzać oszczędności dobra na rachunki miałam odłożone a także odkładam na czarną godzinę . Całą niedzielę spędziłam na sprzątaniu pokoju robieniu prania i ogólnie sprzątaniu dziewczyna nawet nie pomogła.
W poniedziałek jak zawsze poszłam do szkoły a po skończonych lekcjach do pracy Alex dzisiaj nie byłą w szkole
Czemu nie było ciebie w szkole ?- zapytałam sie ubierając swój strój
Źle sie czułam - odpowiedziała mi ale widziałam jak chodziła dalej ją to bolało . Obsługiwałyśmy klientów aż do kawiarni weszła cała banda Horana : Niall i ta jego Emma spojrzał tylko na mnie w wyższością , Lou z Eleną , Harry , Zayn i Perrie , Liam i Daniel . a następnie .......
_________________________________________________
HEJ :
Nie będę sie rozpisywać ale strasznie chciała bym przeprosić za takie opóźnienie z rozdziałem ale były święta i sami rozumiecie jak to jest . Chciała bym podziękować za wszystkie wasze komentarze które motywują do dalszej pracy . 7 KOMENTARZY kolejny rozdział
Buziole Wika . Xx

3 komentarze:

  1. Świetny, biedna Alex tak cierpi przez tego dupka Horana, a co Niall chce osiągnąć pokazując się z Emmą? Przecież Skaj już go "nie pamięta", czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pierwsza z powodu mojego kochanego wirusa ale co tam. Pewnie do kawiarni wszedł Aston albo Maks ale zdaje mi sie że Aston bo w końcu on należy do tej całej bandy świrów?? nawet nie wiem jak ich nazwać. Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział cudowny. Alex sama się o to prosiła xd. Czekam na nexta. <3

    OdpowiedzUsuń